Akcja Polish News Agency: Odremontujmy stok narciarski
Dziś spadł śnieg. Zwykłe armatki śnieżne we współczesnej technoogii produkują go do plus 5 stopni Celsjusza. Sezonowy stok narciarski w Zielonej Górze byłby możliwy - ze sztucznym naśnieżaniem, nawet w takiej pogodzie jak obecnie.
Pragnąłbym zaproponować budowę w Zielonej Górze prawdziwego snowparku ze snztucznym śniegiem w dowolnej z technologii. Mieszkając ostatnio w Czechach i wcześniej we Francji korzystałem ze snowparku. Chciałbym móc mieszkać w Zielonej Górze bez konieczności okresowych przeprowadzek do innych miast i z tej perspektywy sądzę iż warto byłoby zadbać o odtworzenie snowparku który tymczasowo sami lokalni snowboarderzy budowali własnym sumptem na okres zimowy w Zielonej Górze. Niestety, w ostatnich latach śniegu jest coraz mniej.W Zielonej Górze dramatycznie brakuje infrastruktury sportowej dla młodych ludzi. Budowa snowparku z armatkami śnienymi, i/lub z igielitu lub ze snowflexu pozwoliłaby zagospodarować istniejący wyciąg narciarski, który mógłby wówczas być czynny cały rok.Tutaj znajduje się mapa obiektu jaki chciałbym aby zbudowano. Teren zostałby pokryty snowflexem, a istniejący wyciąg narciarski znów zamontowanoby na stałe. Znów zainstalowanoby także stałe oświetlenie na stoku narciarskim. Być może mółby powrócić punkt gastronomiczny i przenośna toaleta typu toi-toi.Zbudowanoby szereg hopek, skoczni, raili, poręczy, tak aby to miejsce przypominało zimową wersję skateparku.Opisy tej technologii są w języku angielskimWładze miasta pytałem przed 4 laty: Czy planowany jest remont wyciągu narciarskiego i zamontowanie sztucznego naśnieżania w budżecie na rok 2016?Niestety, w 2016 roku nie zaplanowano wydatkowania środków budżetowych z przeznaczeniem na remont wyciągu i zamontowanie systemu sztucznego naśnieżania stoku.--Adam FularzWydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623F +442035142037
Dolina Zielona 24a, PL 65-154 Zielona Góra
AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661TEKSTY
Każdego dnia Agencja Merkuriusz udostępnia kilka materiałów prasowych ze wszystkich regionów Polski. Dotyczą one najważniejszych wydarzeń w skali kraju, różnych dziedzin życia. Stanowi źródło informacji dla redakcji prasowych.
ZDJĘCIA
Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis fotograficzny. Korzystają z niego serwisy internetowe i redakcje prasowe.
WIDEO
Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis video. Korzystają z niego stacje telewizyjne.
__________________________________________________________________________
Merkuriusz Polski
Polish News Agency. W Krakowie od 3 stycznia 1661 r.
Prezes Zarządu, Wieczorna.pl SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A, 65-154 Zielona Góra
Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623
F +442035142037
E adam.fularz@wieczorna.pl
E adam.fularz@wieczorna.pl
Dolina Zielona 24a, PL 65-154 Zielona Góra
KRS 0000416514, NIP 9731008676, REGON 081032764
KRS 0000416514, NIP 9731008676, REGON 081032764
POLISH NEWS AGENCY POLISHNEWS.PL
AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661
AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661
Informuję rozmówcę o przysługującym mu prawie do autoryzacji wypowiedzi udzielonych naszej agencji. Aby skorzystać z prawa, rozmówca niezwłocznie po udzieleniu wypowiedzi dla AP Merkuriusz Polski musi oznajmić że skorzysta z tego prawa. Czas na autoryzację wynosi 6 godzin od otrzymania przez rozmówcę zapisu jego słów.
Standardy relacjonowania wyborów przez media zgodne z Art. 7 ust. 2 ustawy – Prawo Prasowe.
Kandydat w wyborach nie powinien być formalnie związany z żadnym medium, w szczególności być dziennikarzem, redaktorem naczelnym bądź wydawcą. Jeżeli tak by się zdarzyło, gdyż prawo wprost tego nie zabrania, na czas wyborów nie powinien być on zaangażowany w relacjonowanie wyborów.
Rada Etyki Mediów uznaje udział dziennikarzy w wyborach za złamanie zasad etyki 55 dziennikarskiej . Dziennikarze nie tylko nie powinni kandydować, ale w jakikolwiek inny sposób uczestniczyć w pracach komitetów wyborczych, np. nie powinni pomagać kandydatom w przygotowaniu wystąpień publicznych.
Dobrą praktyką jest wprowadzenie przez szefów redakcji w tym zakresie jasnych wytycznych.
Media powinny z ostrożnością relacjonować wydarzenia z udziałem kandydatów pełniących funkcje publiczne w czasie kampanii wyborczej, a zwłaszcza ciszy wyborczej. Osoby te, mając łatwiejszy niż inni kandydaci dostęp do mediów, mogą nadużywać go do celów związanych z prowadzeniem kampanii wyborczej. Media muszą być więc szczególnie wyczulone.
Prowadzenie negatywnej kampanii w mediach, choć nie jest prawnie zakazane, budzi wątpliwości etyczne. Media powinny przekazywać wypowiedzi prawdziwe, wypowiadane w dobrej wierze oraz w tonie umiarkowanym. (..)
W przypadku, gdy tworzy się medium specjalnie na potrzeby wyborów, dane medium powinno kierować się regułami prawdziwości i uczciwości przekazu. Należy także pamiętać, że powstające w okresie wyborczym tytuły prasowe zobowiązane są do przestrzegania wszelkich wymogów stawianych prasie przez prawo prasowe (jeœli publikacja spełnia 56 kryteria definicji „dziennika" lub „czasopisma" wymagana jest np. jego rejestracja w sądzie). Bardzo ważne jest, aby wydawnictwo takie na każdym egzemplarzu posiadało takie informacje jak nazwę i adres wydawcy, adres redakcji, imię i nazwisko redaktora naczelnego. Choć prawo prasowe nie ustanawia obowiązku zamieszczenia impressum na tzw. drukach nieperiodycznych (np. jednorazowo wydanej gazetce), zasada ta powinna być przestrzegana w przypadku wydawnictw dotyczących wyborów. wg http://hfhr.pl/wp-content/uploads/2014/10/HFPC_media_w_okresie_wyborczym.pdf
Brak komentarzy:
Publikowanie komentarza