Zielona Góra,

czwartek, 28 lutego 2019

Wniosek do Prezydenta miasta Ziel. Góra w sprawie deptaka

Wniosek w sprawie możliwości jeżdżenia hulajnogą po deptaku 

do Prezydenta miasta Ziel. Góra
do wiadomości:
Samorządowe Kolegium Odwoławcze
Al. Niepodległości 7
65-048 Zielona Góra
- Zgromadzenie Ogólne Kolegium,

Czy władze miasta mogą umożliwić jeżdżenie hulajnogą po deptaku na ul. Niepodległości od ul. Kupieckiej do pl. Bohaterów? W niedzielę przyjechał mój kolega. Chciałem dać mu pojeździć hulajnoga po deptaku, ale cały przód hulajnogi wpadł w dziurę w okolicy ruiny zlikwidowanego kina Nysa.

Obecnie jakość tego odcinka jest bardzo zła. Kółka hulajnóg wpadają w dziury między płytkami, ba, mieszczą się w nie całe płozy od rolek jeśli ktoś chce tam jechać na rolkach. Taka dziura jest przed Samorządowym Kolegium Odwoławczym. Kostki się zapadły i jest sporej wielkości dziura w której można urwać płozę w rolkach.

Północna strona deptaku jest IMHO do zdjęcia i ułożenia na nowo. Południowa strona ma także liczne szpary. Wnoszę  o przełożenie płytek chodnikowych po północnej, a także częściowo po południowej stronie deptaka ul. Niepodległości  na odcinku od ul. Kupieckiej do muzeum i pl. Bohaterów.

W ogóle ruch samochodów na deptaku powinien być zupełnie wstrzymany, także dla mieszkańców którzy nie mają grupy inwalidzkiej, lub pozwolenia na wjazd np. celem dowozu mebli etc. Tam ruch samochodów jest całkiem spory i stąd te uszkodzenia. W mojej ocenie nie powinny tam jeździć samochody firm ochroniarskich czy duże radiowozy policyjne o wielkości sam. dostawczego. 

Hulajnoga markowa dobrej jakości kosztuje nowa od 1200 do 3600 złotych. Czy będą Państwo zwracać za widelce i kółka hulajnóg jeśli się poniszczą w dziurach na deptaku?

do wiadomości: Sam. Kolegium Odwoławczego
--

__________________________________________________________________________

 

Merkuriusz  Polski

 

Agencja Prasowa. W Krakowie od 3 stycznia 1661 r.



Adam Fularz, manager Radiotelewizji

Prezes Zarządu, Wieczorna.pl SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A,   65-154 Zielona Góra

Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623
F +442035142037
E adam.fularz@wieczorna.pl
Dolina Zielona 24a, PL 65-154 Zielona Góra
KRS 0000416514, NIP 9731008676, REGON 081032764

AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661 

Informuję rozmówcę o przysługującym mu prawie do autoryzacji wypowiedzi udzielonych naszej agencji. Aby skorzystać z prawa, rozmówca niezwłocznie po udzieleniu wypowiedzi dla AP Merkuriusz Polski musi oznajmić że skorzysta z tego prawa. Czas na autoryzację wynosi 6 godzin od otrzymania przez rozmówcę zapisu jego słów.

Standardy relacjonowania wyborów przez media zgodne z Art. 7 ust. 2 ustawy – Prawo Prasowe.

Kandydat w wyborach nie powinien być formalnie związany z żadnym medium, w szczególności być dziennikarzem, redaktorem naczelnym bądź wydawcą. Jeżeli tak by się zdarzyło, gdyż prawo wprost tego nie zabrania, na czas wyborów nie powinien być on zaangażowany w relacjonowanie wyborów.

Rada Etyki Mediów uznaje udział dziennikarzy w wyborach za złamanie zasad etyki 55 dziennikarskiej . Dziennikarze nie tylko nie powinni kandydować, ale w jakikolwiek inny sposób uczestniczyć w pracach komitetów wyborczych, np. nie powinni pomagać kandydatom w przygotowaniu wystąpień publicznych.

Dobrą praktyką jest wprowadzenie przez szefów redakcji w tym zakresie jasnych wytycznych. 

Media powinny z ostrożnością relacjonować wydarzenia z udziałem kandydatów pełniących funkcje publiczne w czasie kampanii wyborczej, a zwłaszcza ciszy wyborczej. Osoby te, mając łatwiejszy niż inni kandydaci dostęp do mediów, mogą nadużywać go do celów związanych z prowadzeniem kampanii wyborczej. Media muszą być więc szczególnie wyczulone. 

Prowadzenie negatywnej kampanii w mediach, choć nie jest prawnie zakazane, budzi wątpliwości etyczne. Media powinny przekazywać wypowiedzi prawdziwe, wypowiadane w dobrej wierze oraz w tonie umiarkowanym. (..)

W przypadku, gdy tworzy się medium specjalnie na potrzeby wyborów, dane medium powinno kierować się regułami prawdziwości i uczciwości przekazu. Należy także pamiętać, że powstające w okresie wyborczym tytuły prasowe zobowiązane są do przestrzegania wszelkich wymogów stawianych prasie przez prawo prasowe (jeœli publikacja spełnia 56 kryteria definicji „dziennika" lub „czasopisma" wymagana jest np. jego rejestracja w sądzie). Bardzo ważne jest, aby wydawnictwo takie na każdym egzemplarzu posiadało takie informacje jak nazwę i adres wydawcy, adres redakcji, imię i nazwisko redaktora naczelnego. Choć prawo prasowe nie ustanawia obowiązku zamieszczenia impressum na tzw. drukach nieperiodycznych (np. jednorazowo wydanej gazetce), zasada ta powinna być przestrzegana w przypadku wydawnictw dotyczących wyborów. wg http://hfhr.pl/wp-content/uploads/2014/10/HFPC_media_w_okresie_wyborczym.pdf

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Aktualności z Urzędu Miasta