Zielona Góra,

czwartek, 24 maja 2018

Firma e-obuwie odmawia odpowiedzi na pytania prasowe od 4 miesięcy i 20 dni

Firma E-obuwie p. M. Grzymkowskiego- nie odpowiada na pytania prasowe. Gdy zadzwoniłem po raz kolejny, czekając od pozycji 26-tej w kolejce dość cierpliwie na swoją kolej, po raz kolejny połączyłem się z działem obsługi telefonicznej, gdziue mnie poinformowano:
- o odmowie skontaktowania mnie z osobą mogącą udzielić informacji prasowych.Osoba obsługująca infolinię oświadczyła iż brak jest takiej możliwości
-poinformowano mnie tez iż brak jest możliwości by coś przekazać (chodziło mi o przekazanie ponaglenia, czy wezwania do odpowiedzi na owe pytania). Poinformowano mnie że moje pytania prasowe, wysłane na główny majl firmy dnia 4 styczniaq 2018 r., przekazano. Odpowiedziano że gdy "firma wyrazi chęć współpracy, to odpowie". Dziwne, że firma która korzysta także z pieniędzy podatników w formie dotacji, i rozwija się z także moich dotacji - z moich podatków, ma czelność odmowy odpowiedzi na wprost zadane pytania prasowe. 

Pytania prasowe do eobuwie.pl S.A. z Gazety Zielonogórskiej - Zielonogorska.pl w sprawie "obuwniczego konserwatyzmu"

Marcin Grzymkowski
eobuwie.pl S.A.
ul. Nowy Kisielin - Nowa 9
66-002 Zielona Góra

Szanowni Państwo,
Piszę artykuł "Ultrakonserwatywny sprzedawca obuwia z Zielonej Góry uruchomił sklep w Focus Park".

W celu napisania artykułu odwiedziłem Państwa nowy sklep z obuwiem w CH Focus Park i przeglądnałem Państwa ofertę obuwia korzystając z czytnika który znajdował się w sklepie i zawierał bardzo wolno ładujące się zdjęcia oferowanego obuwia. By wyświetlić ofertę obuwia sportowego, musiałem czekać po kilka sekund. Sądziłem że część oferowanego obuwia w ogóle nie ma zdjęć bo te się tak wolno ładowały. 

Przeglądając zauważyłem że oferują Państwo ofertę obuwia ultra, skrajnie konserwatywną. Najprawdopodobniej osoba która wybiera obuwie do wstawienia w ofertę, ma gust zupełnie przeciwstawny do mojego. Zgaduję- ta osoba ma 60 lat? 

Przeglądnąłem całą ofertę obuwia sportowego które Państwo oferowali i nie znalazłem absolutnie nic ciekawego, nic na czym możnaby zawiesić wzrok. Naprawdę lubię kupować buty. Lubię polować na różne rzadkie rzuty (dropy) ale nie jestem z gatunku tych co koczują nocami pod sklepami w Berlinie czy w Warszawie. Przez to udało mi się uzbierać tylko kilka ładnych par butów, które w większości już zużyłem. W ostatnich kilku latach samych butów do snowboardu kupiłem za ok. 4 tys. PLN, bo się zużywają.

Często kupuję buty. Wczoraj kupowałem buty do snowboardu z systemem double boa które kosztują ok.325-350 euro wg informacji producenta. Szukałem buty w wersji dla wegan i bez problemu je znalazłem- po prostu pierwsze z brzegu były wegańskie.  

Państwa sklep jest inny. Przeglądnąłem uważnie ofertę i miałem wrażenie patrzenia do szafy mojego dziadka czy ojca. Czy Państwo są jakimiś obuwniczymi ultrakonserwatystami? To aż skrajnie trudno- w takim morzu obuwia- wybrać dokładnie taką ofertę w której osoba lubiąca nowoczesne, aktualne trendy w modzie- nie znajdzie dla siebie zupełnie, absolutnie nic. Zero. 

Sądziłem że skoro w Zielonej Górze jest sklep obuwniczy to kupię buty na miejscu a nie w Berlinie czy Krakowie. Ostatnio kupiem zimowe buty marki adidas w Berlinie za około 900 PLN. Wiem że ładne buty trzeba kupować natychmiast bo szybko znikają ze sklepów.

Skąd ten wybór obuwia w Państwa sklepach? Czy Państwo uprawiają jakiś tajemniczy cel marketingowy w sprzedaży tak dziwnego obuwia jak dla osób - po prostu chyba dużo starszych ode mnie? Urodziłem się prawie 40 lat temu....Sądziłem że mam staroświecki gust, ale przebili i zaskoczyli mnie Państwo.

Ja i moi koledzy- zbieramy obuwie, kolekcjonujemy kiksy, sneakersy. Sądziłem że kupię coś na miejscu, w Zielonej Górze. Szkoda, że rozczarowali mnie Państwo. Czy to Państwa celowa plityka aby odstraszyć od Państwa marki osoby z młodszych pokoleń lub o gustach innych niz ultrakonserwatywne?

Widziałem że oferuja Państwo buty Under Armour. Ale takich butów jak lubię tej marki- Państwo nie mają. Kilka ujęć obuwia jakie kupuję poniżej. 




Zdjęcia wybrano z serwisu Pinterest.com lub Bing.com w celu demonstracji produktów, właścicielami marek i znaków towarowych są producenci obuwia pokazanego na zdjęciach. 
--

__________________________________________________________________________

 

Merkuriusz  Polski

 

Agencja Prasowa. W Krakowie od 3 stycznia 1661 r.






Adam Fularz, manager Radiotelewizji

Prezes Zarządu, Wieczorna.pl SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A,   65-154 Zielona Góra

Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623
F +442035142037
E adam.fularz@wieczorna.pl
Dolina Zielona 24a, PL 65-154 Zielona Góra
KRS 0000416514, NIP 9731008676, REGON 081032764

AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661 

Informuję rozmówcę o przysługującym mu prawie do autoryzacji wypowiedzi udzielonych naszej agencji. Aby skorzystać z prawa, rozmówca niezwłocznie po udzieleniu wypowiedzi dla AP Merkuriusz Polski musi oznajmić że skorzysta z tego prawa. Czas na autoryzację wynosi 6 godzin od otrzymania przez rozmówcę zapisu jego słów.


TEKSTY

Każdego dnia Agencja Merkuriusz udostępnia kilka materiałów prasowych ze wszystkich regionów Polski. Dotyczą one najważniejszych wydarzeń w skali kraju, różnych dziedzin życia. Stanowi źródło informacji dla redakcji prasowych.

ZDJĘCIA

Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis fotograficzny. Korzystają z niego serwisy internetowe i redakcje prasowe.

WIDEO

Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis video. Korzystają z niego stacje telewizyjne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Lubuskie Wiadomości