Zielona Góra,

środa, 7 lutego 2018

Pytanie o powody rozbiórki linii planowanej jako Zielonogórska Kolej Aglomeracyjna

Pytanie do władz miasta Nowa Sól 

Z jakich powodów władze Nowej Soli zdecydowały się na rozbiórkę torowiska linii Kożuchów- Nowa Sól pod budowę obwodnicy i wyraziły zgodę na likwidację tejże linii kolei? Czy władze miasta są przeciwne opisanej w tekście poniżej kolei aglomeracyjnej? Z jakich powodów władze miasta Nowa Sól w osobie Wadima Tyszkiewica rozebrały linie tej kolei na jej fragmencie w granicach miasta, przerywając jej ciągłość, i z jakich powodów p. Wadim zdecydował się na likwidację węzła linii kolei w mieście dokonując likwidacji fragmentu kolei metodą faktów dokonanych pod budowę drogi? 


---------- Wiadomość przekazana dalej ----------
Od: Adam Fularz
Data: 26 listopada 2017 20:30
Temat: Fwd: [wydawnictwo:5870] Zielonogórska Kolej Aglomeracyjna
Do: nowasol@nowasol.pl, Ewa Batko


Prosimy o odpowiedzi


---------- Wiadomość przekazana dalej ----------
Od: Adam Fularz
Data: 15 lutego 2016 12:59
Temat: Fwd: [wydawnictwo:5870] Zielonogórska Kolej Aglomeracyjna
Do: nowasol@nowasol.pl



do p. Wadima Tyszkiewicza

- jakie jest stanowisko władz miasta w sprawie kolei aglomeracyjnej?
- dlaczego zdemontowano fragment torowiska do Kożuchowa w czasie budowy obwodnicy?

Pozdrawiam,
---------- Wiadomość przekazana dalej ----------
Od: Marcin Adam Wróbel
Data: 24 października 2014 11:10
Temat: [wydawnictwo:5870] Zielonogórska Kolej Aglomeracyjna
Do: wydawnictwo wieczorna.pl


Szanowni Państwo! Centrum Zrównoważonego Transportu od wielu lat czyni starania mające na celu utworzenie Zielonogórskiej Kolei Aglomeracyjnej. Pomimo wielu apeli czy promocji na konferencjach propozycja ZKA powstaje bez odzewu wśród władz regionu. Proponowany przez nas układ oprócz Linii A łączącej Sulechów z Nową Solą przez Zieloną Górę, zawiera także Linię B (Żary-Zielona Góra) oraz Linię C (Nowa Sól-Żary przez Żagań). Proponowany układ przedstawiamy na mapie w załączniku

Linia A wymaga - oprócz utworzenia ew. nowych przystanków - już "tylko" uruchomienia połączeń. Linie B i C to niezbędne wydatki z RPO na infrastrukturę kolejową - wszyscy powinniśmy naciskać na Urząd Marszałkowski w odniesieniu do rewitalizacji linii na potrzeby ZKA. Trzeba wykorzystać sprzyjające okoliczności - w niewielu regionach naszego kraju w tak bliskiej odległości znajdują się połączone liniami kolejowymi ważne ośrodki miejskie.

Liczymy na podjęcie wspólnych działań mających na celu uruchomienie Zielonogórskiej Kolei Aglomeracyjnej. Regionalny Program Operacyjny na lata 2014-2020 może być ku temu doskonałą okazją.


--
Łączę pozdrowienia! 
Marcin Adam Wróbel
Centrum Zrównoważonego Transportu



--
Merkuriusz Polski- treści i wieści od 3 stycznia 1661 AD
---




--
Adam Fularz
Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623
+442035142037
E adam.fularz@wieczorna.pl
Dolina Zielona 24a, PL 65-154 Zielona Góra

AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661

TEKSTY

Każdego dnia Agencja Merkuriusz udostępnia kilka materiałów prasowych ze wszystkich regionów Polski. Dotyczą one najważniejszych wydarzeń w skali kraju, różnych dziedzin życia. Stanowi źródło informacji dla redakcji prasowych.

ZDJĘCIA

Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis fotograficzny. Korzystają z niego serwisy internetowe i redakcje prasowe.

WIDEO

Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis video. Korzystają z niego stacje telewizyjne.



--


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Lubuskie Wiadomości

Radio Zachód