Zielona Góra,

piątek, 22 grudnia 2017

Opisy wydarzenia na linii kolejowej Zielona Góra- Nowa Sól w dniu wczorajszym

W sprawie lokomotywy która uciekła z przystanku Stay Kisielin: dlaczego lokomotywa wstawiona na tory po wykolejeniu na stacji Stary Kisielin dojechała sama 15 km dalej i zatrzymała się w gm. Otyń, 2 km przed Nową Solą? Dlaczego nie zadziałały:
SHP (samoczynne hamowanie pociągu), 
CA (czuwak aktywny) 
oraz Radio-Stop- 
które rzekomo mają dawać gwarancję, że tak się nie stanie?

Jak uniknięto kolizji- zderzenia czołowego lokomotywy z pociągiem pasażerskim z Wrocławia Gł. do Niedoradza / z Niedoradza do Wrocławia Głównego (tego dnia w relacji skróconej) na stacji Niedoradz?


Opis wg serwisu disk.us

Koparka zerwała cylinder hamulcowy tejże EU07 (akurat po stronie hamulca ręcznego) i prawdopodobnie został maszynie tylko jeden ręczny. Hamulce na sprężone powietrze nie mogły działać, bo zerwany cylinder = dziura w układzie i trzeba by "odcinać" wózki od układu. Nie wszystkie konstrukcje to mają, a jak mają to niekiedy w bardzo trudno dostępnych miejscach.
Pochylenie na tej linii jest bardzo duże i wynosi na ok 6 km ponad 10 promil, ale pod tym kątem lepiej poznaje się szlaki na pociągach towarowych i nie wszystkim te liczby coś mówią. Profil tego odcinka wygląda tak:https://photos.app.goo.gl/J...
wg disk.us

SEPE "Wypadek z pojazdem drogowym. Przejeżdżający pociąg nr 84106 ( PKP INTERCITY) relacji Szczecin - Katowice prowadzony lok.EU 07-324 zahaczył o pracującą i znajdującą się w skrajni toru koparkę firmy ALUSTA. Wykolejeniu uległa lokomotywa pierwsza osią w kierunku jazdy. Bez ofiar w ludziach.. Przerwa w ruchu (tor nr 1 zamknięty dla prac inwestycyjnych). Tor nr 2 zamknięty od godz. 14.30 do godz. x:xx. PRT UNIMOG żądany ze stacji Czerwieńsk o godz. 14.29 wyjechał godz. 16.00 na miejscu godz. 16.55. Lokomotywę wkolejono o godz.xx. O godz.xx lokomotywa zbiegła w kierunku stacji Niedoradz i dalej w kierunku Nowej Soli. Zatrzymana samoczynnie w km 134,400 o godz.xx Powołano komisję kolejową. Dysponowano lok. EU07-1008 ze stacji Zielona Góra w celu ściągnięcia składu z podróżnymi do stacji Zielona Góra o godz. 16.53. . Za poc. 84106 wprowadzono zastępczą komunikację autobusowa na odcinku Zielona Góra - Wrocław. Po zakończeniu czynności operacyjnych, pociąg odjechał o godz. x:xx. / Pociąg odwołany na dalszej drodze przebiegu, podróżni zabrani przez komunikację zastępczą o godz.xx:xx. IZ na miejscu o godz.15.00"

wg SEPE/ disk.us/ forum czasopisma "Rynek Kolejowy".
--

__________________________________________________________________________

 

Merkuriusz  Polski

 

Agencja Prasowa. W Krakowie od 3 stycznia 1661 r.






Adam Fularz, manager Radiotelewizji

Prezes Zarządu, Wieczorna.pl SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A,   65-154 Zielona Góra

Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623
F +442035142037
E adam.fularz@wieczorna.pl
Dolina Zielona 24a, PL 65-154 Zielona Góra
KRS 0000416514, NIP 9731008676, REGON 081032764

AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661 

Informuję rozmówcę o przysługującym mu prawie do autoryzacji wypowiedzi udzielonych naszej agencji. Aby skorzystać z prawa, rozmówca niezwłocznie po udzieleniu wypowiedzi dla AP Merkuriusz Polski musi oznajmić że skorzysta z tego prawa. Czas na autoryzację wynosi 6 godzin od otrzymania przez rozmówcę zapisu jego słów.


TEKSTY

Każdego dnia Agencja Merkuriusz udostępnia kilka materiałów prasowych ze wszystkich regionów Polski. Dotyczą one najważniejszych wydarzeń w skali kraju, różnych dziedzin życia. Stanowi źródło informacji dla redakcji prasowych.

ZDJĘCIA

Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis fotograficzny. Korzystają z niego serwisy internetowe i redakcje prasowe.

WIDEO

Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis video. Korzystają z niego stacje telewizyjne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Lubuskie Wiadomości

Radio Zachód